Lokomotiva řady 735

05.04.2020
Foto je pouze ilustrační
Foto je pouze ilustrační

3. března se ke mě dostal balíček od MTB, po jeho otevření mě čekal krásný pohled na model lokomotivy řady 735 Pielstick. I když se dá koupit leptaná stavebnice od p. Cekula, já jsem se rozhodl pro model od české firmy MTB i přes některé ohlasy, že vše od této firmy stojí za nic,  jsem se pro ni rozhodl a po prozkoumání lokomotivy jsem byl mile překvapen. (Předem bych se chtěl omluvit za kvalitu fotek, na zlepšení stále pracuji)

Po vybalení přišel čas na první dojmy. Model je balen v pevné krabičce a přes něj je daná molitanový pásek (podle některých modelářů bránící zděšení, což se v mém případě nekoná).

Některé modely od MTB jsou baleny v molitanové výstelce, můj model je již zabalen v plastovém lůžku. Pod modelem je umístěn návod a vedle modelu jsou dolepovací doplňky (o těch si povíme trošku déle😉)

A zde je již samotný model. Tato verze je v barevné mutaci ČD v číslem 735 098-6. Model je proveden podle mě velice dobře, popisky jsou čitelné, žádné podstřiky, nebo stékající tabulky a popisy.

Jak jsem již psal, k modelu jsou jsou baleny dolepovací doplňky. Jsou to houkačky, hadice, háky,... Dále jsou zde přibaleny leptané tabulky na čela lokomotivy a loga výrobce. Já osobně s dolepením doplňků váhám, protože mám strach, že se vše po častém používání odláme.

Po sundání kastle modelu je vidět plošný spoj. Já jsem se rozhodl pro digitální verzi modelu, takže pod dps je vložen dekodér zimo, prozatím bez zvuku, časem možná přibude i ten zvuk 🙂. Ještě jsem zapomněl dodat, že kastle se sundává za pomoci přípravku.

Spodek modelu. Zde toho na koukání moc není, za zmínění stojí, že modely od MTB jsou pořádné olejničky. Výrobce u podvozku nešetřil mazadlem. Takže musím často podvozky otírat.

Jízdní vlastnosti

Jízdní vlastnosti jsou jak v analogu, tak v digitálu dobré. Žádné vypadávání, poruchy, či něco podobného.

Z mého pohledu se MTB vydalo správným směrem. Modely jsou již v mnohem lepší kvalitě a je to jediný výrobce českých modelů, takže toto není první ani poslední model, který jsem od této firmy zakoupil. Na modelu se sice najdou nějaké nepřesnosti, ale ty se dají přehlédnout, pokud nejste počítač nýtů, což já v tomto případě nejsem. Model ve mě zanech kladný pohled na Českou firmu MTB. 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky