Motorový vůz 813 GW Train

11.11.2019
Barevné provedení jednotky
Barevné provedení jednotky

Můj další projekt je motorák řady 813. Jedná se o slovenskou rekonstrukci motorového vozu 810 a přípojného vozu 010. Původně jsem chtěl tento vůz postavit z odlitku, ale bohužel jsem zjistil, že se již nedá sehnat (docela mě to mrzelo). Ale po delší debatě s kolegou modelářem jsem se rozhodl model postavit pomocí dvou stavebnic od LPH Jičín a bočnice a detaily budou vyleptané do mosazného plechu (ve spolupráci s p. Kubíčkem). Nejdříve jsem uvažoval, že motorák bude spadat pod ZSSK, ale později jsem se byl více pro variantu GW Train, která jezdila na našem území (jako vidíte na obrázku). Více informací a fotek doplním až budu mít základ modelu u sebe 😉

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky